حلم عمرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شبابى معاه هتحقق احلامك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

احلام الشباب

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 28, 2007 12:31 am

بسم الله الرحمن الرحيم Very Happyاحلام الشباب موضوع هام الكثير من البرامج قامت بمناقشه هذا الموضوع وذلك للاهميته الشباب عايزه ايه؟ نفسه يحقق ايه؟ عايز يسافر؟ عايز يتجوز؟ عايز ايه؟ وعشان تعرف الشخص اللى قدامك اعرف حلمه الاول حاتقدر تعرفه حاتقدر تعرف طريقه تفكير الشخص اللى بتتكلم معاه اكيد مش حاتحكم عليه من نوعيه حلمه و لا حاتحكم عليه من طريقه نحقيقه لحلمه ومدى اصراره على نحقيق حلمه وانا نفسى اعرفكم عشان كدا بادعوا كل وواحد فى المنتدى انه يقولى حلمه وناوى يحققه ازاى؟ واللى حايقرا الموضوع ومش حايقولى حلمه اكيد حااعرف انه بيتهرب واكيد ماحدش يحب انه يتقال عليه انه بيتهرب ولا ايه؟مستنياااااااااااااااااكوااااااااااااا cyclops
ELSHIMAA
Admin
Admin
ELSHIMAA

انثى
العمل/الترفيه : القراءه
المزاج : الحمد لله

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 28, 2007 12:55 am

على المستوى الشخصى بحلم انى اكون باحثه اجتماعيه ناجحه

على المستوى الثانئى بدعى بنا اننا نكون اسعد اسره فى العالم ان شاء الله

كفايه كده عليكى

اه صحيح نسيت اقولك

الموضوع جاااااااااااااااااااااااااااامد
https://7elmomry.ahlamontada.com
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 28, 2007 1:03 am

بسم الله الرحمن الرحيم
شكراااااااا ليكى همس ومشكوره على مشاركتك الجميله وان شاء الله تحققى كل اللى فى بالك
مستنيه باقى الاعضاء
فينكوووووووووووووووووووووووووو
ELSHIMAA
Admin
Admin
ELSHIMAA

انثى
العمل/الترفيه : القراءه
المزاج : الحمد لله

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 28, 2007 1:23 am

سماح قوليلى فين حلم ولا بتهربى Question Question Question
https://7elmomry.ahlamontada.com
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 28, 2007 3:15 am

لما تقولي انتي الاول يا سماح هبقي اقول
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 28, 2007 2:35 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا حلمى انى ابقى مدرسه ناجحه جدا لانى بحب مهنه التدريس جدااااااااا ونفسى اكون زوجه صالحه وربنا يرزقنى بالزريه الصالحه وربنا يكون راضى عنى ان شاء الله واكون من عباده الصالحين واكون انا وزوجى واهلى واصحابى كلهم وجميع االمسلمين من اهل الجنه ان شاء الله
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 28, 2007 2:36 pm

انا قولت حلمى مستنياك بقى يا
love lost
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 29, 2007 12:30 am

حلمي ان التقي بمن احب وانجب طفل كالقمر
انشاه اجمل تربيه واغير فيه كل المفاهيم الخاطئه الموجوده في مجتمعنا
واوهبة الي ربي
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 29, 2007 1:17 am

مشكور ليك
love lost
على مرورك العطر وان شاء الله تحقق حلمك
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 29, 2007 9:03 pm

بجد الموضوع جميل اوى
اوووووووى ومش عارفه اااقول ايه
انا بحلم احلام كتير اوى وان كنت هتكلم عن احلامى ويبقى لازم افصل بين الحلم والهدف وانا بصراحه بحلم بالجنه ودنيا تانيه
فيها بشر غير البشر فيه انسا ن مش بن ادم فيها مبادىء فيه رحمة فيها حضارة
فيها ضمير وكمان بحلم انى احقق كل اهدافى وربنا ينصر الامه الاسلاميه
ولما نعمل موضوع عن الاهداف هبقى اتكلم عن هدفى اوك
واخلامكم كلها جامده يا شباب وربنا يكرمكم وتحققهوها كلها
سلام ياحلى شباب
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 29, 2007 10:03 pm

مشكوره ملك روحى على حلمك الجميل اللى اكيد نفسنا كلنا نعيش فيه ويارب حلمك يتحقق ان شاء الله flower
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة يناير 04, 2008 8:46 pm

انا نفسى اتخرج واخلص جيش واكون مهندس ناجح وارضى ربنا دى اهم حاجه اتمناها
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالجمعة يناير 04, 2008 9:13 pm

انشاء الله تحقق احلامك بس انسي موضوع الجيش من الحلم علشان انت بتحلم انهم ميخدكش
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالسبت يناير 05, 2008 1:01 pm

مصطفى شكرااااااا لمروك على موضوعى ونورت المنتدى
احلام الشباب Ta1
زائر
زائر

احلام الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلام الشباب   احلام الشباب I_icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 11:20 pm

الموضوع جميل جدا واحب اقول تعليق علي حلم كل واحد فيكم
- همس: اتمني ليكي انك تكوني باحثة اجتماعية ناجحة وعلي فكرة انا كنت في يوم من الايام هابقى باحث اجتماعي برضة لكن ربنا قدرلي اني اكون مهندس، واتكنى ليكي برضة حياة زوجية ان شاء الله خالية من اي شوائب واروع مما تتخيلي (وانا كمان يا رب)
- love lost: حلمك جميل جدا واتمني ليك ان ربنا يرزقك ببن الحلال وعلي فكرة انصحك انك تقنع بان مراتك ان شاء الله مش هتتجوز غيرك علي فكرة انا فضلت طول حياتي مقتنع بكدة واتجوزت في اقل من سنة باحلي مخلوق في الدنيا كلها والحمد لله مليت علي حياتي
- ملك روحي: حلمك مانقدرش نقول عليه انه حلمك لانه حلم الناس كلها فبالتالي ماحققتيش الغرض المطلوب من الموضوع وهو انك تقولي حلم يتعلق بيكي انتي واكيد الحلم دة هيكون هدف قدامك علشان تحققيقه وتعملي علي واتمني انك تحققي هدفك ي الحياة ان شاء الله
- مصطفى العطوي: اتمني لك انك تتخرج وتبقى مهندس كويس ان شاء الله بس شيل من دماغك موضوع الجيش دة احسن علشان الداخل فيه مفقود والخارج منه مولود انا الحمد لله نجيت منه باعجوبة بس من تجربة اخويا فيه اتمني انك ماتدخلش الجيش ان شاء الله
- واخيرا وليس باخر سماح الاسكندرية: انا حبيت اعلق عليها في الاخر لان حلمي زي حلمها مع اختلاف اني اتمني اني اكويس مهندس ناجح مش مدرس ناجح واني اكون انا وزوجتي قادرين علي انشاء العائلة اللي اتمني اني اكون فيها راضية ربها وناجحة في جميع مجالات الحياة، وان يكون لي شغلي الخاص في مصر علشان اخلص من الغربة اللي مالهاش لازمة دي

احلام الشباب
صفحة 1 من اصل 1