حلم عمرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شبابى معاه هتحقق احلامك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا وابي

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 1:16 pm

أنا وأبي

وأنا عمري 4 أعوام : أبي هو الأفضل

وأنا عمري 6 أعوام : أبي يعرف كل الناس

وأنا عمري 10 أعوام : أبي ممتاز ولكن خلقه ضيق

وأنا عمري 12عاما : أبي كان لطيفا عندما كنت صغيرا

وأنا عمري 14 عاما : أبي بدأ يكون حساسا جدا

وأنا عمري 16 عاما : أبي لا يمكن أن يتماشى مع العصر الحالي

وأنا عمري 18 عاما : أبي ومع مرور كل يوم يبدو كأنه أكثر حدة

وأنا عمري 20 عاما : من الصعب جدا أن أسامح أبي ، أستغرب كيف إستطاعت أمي أن تتحمله

وأنا عمري 25 عاما : أبي يعترض على كل موضوع

وأنا عمري 30 عاما : من الصعب جدا أن أتفق مع أبى ، هل ياترى تعب جدى من أبي عندما كان شابا

وأنا عمري 40 عاما: أبي رباني في هذه الحياة مع كثير من الضوابط، ولابد أن أفعل نفس الشيء

وأنا عمري 45 عاما : أنا محتار ، كيف أستطاع أبي أن يربينا جميعا

وأنا عمري 50 عاما: من الصعب التحكم في أطفالي، كم تكبد أبي من عناء لأجل أن يربينا ويحافظ علينا

وأنا عمري 55 عاما: أبي كان ذا نظرة بعيدة وخطط لعدة أشياء لنا ، أبي كان مميزا ولطيفا.

وأنا عمري 60 عاما: أبي هو الأفضل

جميع ما سبق إحتاج إلى 56 عاما لإنهاء الدورة كاملة ليعود إلى نقطة البدء الأولى عند الـ 4 أعوام " أبي هو الأفضل"

فلنحسن إلى والدينا قبل أن يفوت الأوان ولندع الله أن يعاملنا أطفالنا أفضل مما كنا نعامل والدينا.

قال تعالى:
" وَقَضَى رَبُّكَ أَلاَّ تَعْبُدُواْ إِلاَّ إِيَّاهُ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِندَكَ الْكِبَرَ أَحَدُهُمَا أَوْ كِلاَهُمَا فَلاَ تَقُل لَّهُمَآ أُفٍّ وَلاَ تَنْهَرْهُمَا وَقُل لَّهُمَا قَوْلاً كَرِيمًا "
" وَاخْفِضْ لَهُمَا جَنَاحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَقُل رَّبِّ ارْحَمْهُمَا كَمَا رَبَّيَانِي صَغِيرًا"
الإسراء (23 + 24)
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 2:11 pm

ممكن اتعرف عليك
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 4:40 pm

طبعا ممكن تتعرف علي بس اللي عايز يتعرف علي حد مش يعرف نفسه الاول
عموما انا اسمي محمد وزي ما شفت من المنتدي عندي 29 سنة مصري الجنسية اماراتي الاقامة واعمل مهندس كهربا في شركة في الامارات وطبعا عبقري جدا في الالكترونيات الكمبيوتر Very Happy Very Happy
اكيد باهزر مش عبقري قوي يعني بس اهو علي قدي
لرجو ان تكون بعض الكلمات دي عرفتك بي ولو عايز تعرف حاجة تانية يا ريت تبلغني بس تعرفني بيك الاول
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 11:37 pm

اهلا بيك يا محمد
علي فكره انا من مواليد دبي فغلبا هشوفك
بس انا عايز اميلك علشان اتعرف عليك اكتر وخصوا انا عايز اعرف انت جبت الموضوع ده ميني علشان الموضوع ده انا كنت منزله قبل كده
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالجمعة يناير 11, 2008 11:34 pm

عموما ان معنديش اي مانع اني اديلك الميل بتاعي بس مش تعرفني بيك الاول انا عملت زي ما طلبت وكلمتك عني شوية المفروض اعرف عنك شوية الاول قبل ما اديلك الميل هل انت ممكن ترضي تدي حد الميل بتاعك وانت ماتعرفوش؟
انا اسف مش هاديلك الميل بتاعي غير لما اعرف عنك زي ما عرفت عني
اما بخصوص الموضوع فانا جبته من منتدى تاني انا مشترك فيه والمنتدى دة خاص بدفعتي في الكلية وواحد عرض الموضوع فيه وانا نقلته من هناك واكيد انتي لما نزلته قبل كدة نزلته بنفس الطريقة (اقصد النقل)
ماتزعلش من كلامي اللي قلته بخصزص الميل بس الاصول ما تزعلش وانا اتشرف طبعا بمعرفتك وان يكون بينا صداقة بس اعذرني لازم اعرفك الاول قبل ما اديلك الميل
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 12:55 pm

ولا يهمك بس انا موضوعي مجبتوش من المنتدي انا جبتو من مركز بحث
اما عن نفسي زي منا قلت ليك انا مواليد الامارات في دبي بس انا حليا في مصر وانا خريخ حاسيبات و معلومات المنصوره

عدل سابقا من قبل في الأحد يناير 13, 2008 2:16 am عدل 1 مرات
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 2:31 pm

عموما هتبقى فرصة كويسة ان شاء الله اني اتعرف عليك وربنا يوفقك في شغلك وحياتك ان شاء الله
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالأحد يناير 13, 2008 1:59 am

طيب فين اميلك
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالأحد يناير 13, 2008 8:01 pm

بالرغم من انه مش ينفع اني اديلك الميل بتاعلي علي الملا كدة بس علشان خاطرك انت هاديهولك هو:
eng.mohamed_USB@yahoo.com
بس بالرجاء من باقي الاعشاء بلاش معاكسة بالميل وشكراً
ELSHIMAA
Admin
Admin
ELSHIMAA

انثى
العمل/الترفيه : القراءه
المزاج : الحمد لله

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالأحد يناير 13, 2008 8:26 pm

ههههههههههههههههههه

ايه اللى انت كاتبه ده

هههههههههههههههه

( الاعشاء )

https://7elmomry.ahlamontada.com
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالأحد يناير 13, 2008 10:36 pm

معلش يا بنتي العتب علي النظر السن بقى نقولي اية؟ انا قصدي الاعضاء وعديها المرة دي علشان خاطر صاحبتك
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالإثنين يناير 14, 2008 12:59 am

انا اميلي
deltaforceone1@yahoo.com
هبعتلك اضافه تقبلها اوكي
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالإثنين يناير 14, 2008 9:18 pm

انا باحاول اني اضيفك عندي بس مش راضي يضيفك مش عارف لية بالرغم من اني قادر اضيف ناس تاني وحتى لما وافقت علي اضافتك لي معملش حاجة خالص لو في عندك ميل تاني يا ريت تبعتهولي
زائر
زائر

انا وابي Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وابي   انا وابي I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 8:56 pm

بجد موضوع جميل جدااا بس ممكن يكون اصح لو جربنا ومرينا بكل السنوات دى

انا وابي
صفحة 1 من اصل 1